Κεντρική Σελίδα arrow Τα Nέα μας arrow ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ arrow Σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»
Acropolis
Κεντρική Σελίδα
Ο Όμιλός μας
Τα Nέα μας
Οι Eκδόσεις μας
Επικοινωνία
Χρήσιμες Συνδέσεις
ΧΟΡΗΓΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ


¶δεια Creative Commons
Εκτός αν άλλως ορίζεται ειδικά, όλα τα έργα που περιέχονται στον δικτυακό τόπο είναι αδειοδοτημένα με Creative Commons BY-NC v3 GR
Σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»
Τρίτη, 10/10/2017
Για να κατεβάσετε το αρχείο στον υπολογιστή σας, κάνετε κλικ εδώ.

Ο Όμιλος για την UNESCO Αμαρουσίου σας προσκαλεί σε σεμινάριο με θέμα:

Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»,

διάρκειας δύο ωρών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23/10/2017 και ώρα 17:45,
στα γραφεία του Ομίλου μας Βασ. Γεωργίου 2-4, Μαρούσι, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού,
1ος όροφος.



Η μελέτη των Μαθησιακών Δυσκολιών με την πάροδο του χρόνου τείνει να αποτελεί θέμα εξέχουσας σημασίας στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς διανύει μία περίοδο μεγάλης ανάπτυξης. Έχει πλέον αναγνωριστεί ότι οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν ένα ομιχλώδες ζήτημα, το οποίο είναι σε θέση να επηρεάσει τη συναισθηματική και την κοινωνική εξέλιξη των παιδιών, που τις παρουσιάζουν. Αυτό οφείλεται, κυρίως στην πολυπλοκότητα του θέματος και στη διαφορετική προσέγγιση του εκάστοτε επιστήμονα, που θα ερευνήσει το θέμα διεισδυτικά στηριζόμενος στις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους και στις αρχές της δικής του επιστήμης.

Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση βιώνουν σε καθημερινή βάση το αίσθημα της αποτυχίας και της μη αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στήριξης. Αυτό έχει ως συνέπεια την απογοήτευση και την περιθωριοποίηση των μαθητών αυτών. ¶ξιο προσοχής είναι ότι μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών πολλών ειδικοτήτων αναζητά τρόπους κατανόησης, καθώς και τρόπους υποστήριξης αυτών των μαθητών, χωρίς, όμως, να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο και μία εξειδικευμένη επιμόρφωση. Στον αριθμό αυτό τείνουν να προστεθούν και οι γονείς, οι οποίοι κυριεύονται από το άγχος και τη σύγχυση και προσπαθούν να βρουν λύσεις για την εξατομικευμένη στήριξη των παιδιών τους.

Είναι κατανοητό, λοιπόν, ότι όλη αυτή η πολυπλοκότητα των Μαθησιακών Δυσκολιών δημιουργεί ερωτηματικά και διφορούμενα συναισθήματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς των παιδιών. Αυτή η κατάσταση είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς ενημέρωσης ζητημάτων σχετικά με τον ορισμό και την αιτιολογία, καθώς και με την ύπαρξη των λεγόμενων «Μύθων» για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κάνει μία εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζοντας γνώσεις σχετικά με τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στους «Μύθους» και την ανασκευή τους και, τέλος, θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και στην ανάδειξη τρόπων υποστήριξής της.

Ομιλήτρια: Φωτεινή-Βαλεντίνα Τσούγη, MSc Φιλόλογος - Ειδική παιδαγωγός, MSc in Psychology of Child Development, Ετήσια εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες.

Το σεμινάριο δεν έχει οικονομική επιβάρυνση. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Λόγω περιορισμένων θέσεων επιβεβαιώστε τη συμμετοχή σας μέχρι την Παρασκευή 20/10/2017, είτε στο e-mail: info@unesco.gr είτε στα τηλέφωνα: 210-6147002 & 212-1000-250.

Η Πρόεδρος
Ιωάννα Παπανικολάου - Πουσπουρίκα


< Προηγ.   Επόμ. >
© 2004-2016 Όμιλος UNESCO Δήμου Αμαρουσίου Περιφέρειας Αττικής